måndag 1 juli 2013

Måndag ☀☀

Solen skiner☀

Vaknar tidigt, änglarna sover gott! Får en stund med kaffe & morgontidningen. 
Skönt med en lugn stund på morgonen innan Allt sätter fart. 

Sessan lämnar vi hos Hilda idag. De har bestämt att leka idag. Jag & prinsarna åker till simskolan. Där simmar Gustav, & jag får "jaga" Olof, som springer överallt!😄. Sedan fixar vi Mc Donalds mat till Anna & Hilda & till oss! 

Sessan vill stanna hos Hilda en stund till, så jag & grabbarna åker hem. 
Vi njuter av solen. Äter lite glass. Gustav ringer Theo, som kommer. 
 
Jag ligger i solen & läser min bok. Det går ganska bra att läsa.. 

Dammsugaren slutar fungera.. (Den la av igår)., å med småbarn i huset, behövs det dammsugas ofta, så idag åkte jag & köpte en ny. 

Bilden på Olof visar hur han skrattar(ler)21 månader är han nu❤



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar