onsdag 12 februari 2014

Onsdag

En fin dag, +5grader & ☀️

Min prins åker med sin kompis Elliots familj till badhuset❤️  Underbart för honom att få komma iväg på något roligt under Lovet❤️. 

Vi andra går ut en stund. Men mycket snabbt är Juvelen blöt & sandig. Smutsig från topp-tå!! 

På morgonen när jag vaknar upptäcker jag att jag fått munsår... I Hate it!! 
Men eftersom jag har haft det vid såååå många tillfällen är jag förberedd. Anti finns alltid hemma hos oss. Så det blir att smörja hela dagen. 
Tycker att det är tråkigt ned munsår.. 

Lämnar de små änglarna till min mamma några timmar. Känner att jag behöver få vara en stund själv. Väl hemma känns det mycket konstigt... Har aldrig varit själv i vårt hus.. Vad tyst det blev.. 

Går en ljuvlig promenad i skogen på en mil. Något som ger mej mycket styrka & energi! ❤️Är nu efter promenaden mycket nöjd att jag lämnade änglarna hos min mor & fick en långpromenad för mej själv. 

Maken arbetar även idag till 20:30, så när han kommer hem ligger alla nerbäddade. 

Det blir lite tv-tittande innan min bok vid sängen "ropar". 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar