onsdag 9 juli 2014

Måndag & Tisdag

Måndag. 

En jättevarm & kvalmig dag☀️☀️

Jag var på Apoteket & hämtade ut Sessans & Prinsens mediciner. 

Sedan blev det Poolparty hos oss ❤️❤️❤️Saft i poolen oxå! 

När regnet & åskan kom hade jag precis hunnit klippa gräset!! 

Då bakade vi Jordgubb & rabarberpaj! Mums! Fullt med kompisar hos oss! Vi tände ljus & myste❤️. 




Tisdag☀️☀️. 

Ytterligare en jättevarm dag. Sessan önskar att vi ska åka & bada.. 

Njaaaa... Säger vi föräldrar.. Som vet hur riskabelt det är att åka till en allmän strand med henne... (Vattkoppor smittar 10-15 m utomhus..)

Men... Vad gör vi INTE för henne... 
Prinsen är hos en kompis. Så det blir vi & Juvelen❤️. Vi tar ett snabbt dopp.. Många barn är där... I våra ögon...
Usch vad jobbigt det är... & oroligt... 

Sedan fikar vi på badstället. Myspys. 

Väl hemma sätter maken & boysen igång Värsta vatten kriget-vattenbuset!! Ingen ger sig, & skratten hörs högt, det är så ljuvligt för mitt hjärta❤️

Medans värmen fortfarande håller i sig åker vi & hyrar lite filmer till änglarna. Jättemysigt, för inga andra är i butiken. 
Godis köper vi oxå. 

Vinbärsplockning blir det på sena eftermiddagen & en löptur med mannen på kvällen vinbären hinner jag inte ta hand om, så det får jag göra imorgon. 
❤️
❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar