lördag 31 december 2016

Fredag 30 december

En dag i storm

Städ & fix inför nyår som ska firas här i år❤.
Har även förberett efterrätten. Tycker om när man kan göra lite i förhand...så slipper allt bli så stressigt...

Min syster ringde & berättade att Alice kräkts hela natten.. Så inget Nyårsfirande för dom.... Tråkigt...

Varit en stund i stallet...bara fodrat & mockat lite hage, Helt på eget iniativ, inget  som jag måste göra! Idag hade hästen vilodag❤detta hästliv är En Dröm som gått i uppfyllelse!! Hela mitt liv, har jag drömt om en alldeles Egen häst❤som man bara åker till och kastar sig upp och rider iväg på!!!
All ångest som försvinner när man galopperar det snabbaste som går på en åker elle gräsbana❤.
Den harmoni man känner bara av att vara nära hästarna...ett lugn infinner sig i kroppen❤
Så härligt!

Ännu bättre är att få dela hästupplevelsen med min vackra Sessa❤.

Kvällsmat ikväll blev tomtegröt igen, efter mina pojkars önskan! Men dom tyckte det tog lång tid att koka...❤
Men gott blev det!! Vi slukade allt! Imorgon blir det att stiga upp tidigt och koka ny!

Kvällen blev i soffan med änglarna & maken❤.
Avslutar som vanligt med  färskt ingefärste, mums

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar