måndag 1 december 2014

Söndag-1:aAdvent

En underbar dag❤️

Där jag kunde åka till stallet med Sessan, medans Roboten dammsög huset❤️! Mycket bra present! Jag är supernöjd! Roboten fick städa av hela huset. Underbart. Samma procedur imorgon❤️! 

Det blev en underbar tur med hästen. Sessan rider helt själv nu & klarar av det galant! Jag är så stolt! Idag red hon barbacka i både skritt & trav helt själv❤️❤️. Hon är så duktig!!! 
Hon blir även stolt över sig själv. 

Hem & äta lunch. Sedan egentid med Prinsen på Willys. Han fick bestämma vad det skulle inhandlas för kvällsmat. Det blev hel kyckling i ugn! 
Mysigt att få en stund med honom❤️! 

Mycket prat om vår robot idag. 

En sen kvällspromenad med Sessan cyklandes bredvid mej. ❤️. 

Fix inför kommande vecka. 

Fick ett fint skrivet brev idag av Sessan. 
Hon uttrycker sig så fint & jag blir så rörd av hennes ord❤️! Hon är verkligen en fin människa❤️Det är mina söner oxå❤️❤️


-Jag älskar dig mamma, du är mitt allt för mig. Du är min stjärna, mitt hjärta. Ger allt till dig. Love❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar