onsdag 23 januari 2013

Onsdag

Denna dagen präglas av att Sessan kunde få möjlighet att vara med mej & shoppa på Mq några minuter idag!! Wow!

Första gången hon & jag shoppar ihop! Glädje & glädjetårar!!!

Hon sa till mej
- Mamma, shoppar vi nu?!
Det var så fantastiskt att se hur hon gick omkring & kände å tittade på alla kläder!!

Hon hittade ett par sockor till pappa Martin. Åå, vilka fina, dom måste vi köpa till pappa!
En underbar, obeskrivlig känsla!!

Sedan åkte vi med semlor till Martins jobb. Vi överraskade honom, å han blev jätteglad!!

Tulpaner, för nu vill jag ha vår!!

Idag har vi -13 grader... Brrrr..
Ingen utomhusvistelse idag, bara löparbandet !!

Min farbror ringde idag, trevligt att höra hur han hade det!

Har även Skypat med min moster.
Tycker att det är både roligt & trevligt att hålla kontakten med min släkt.
Har en mysig, varm släkt. Härligt att ha dom så nära!!

Nu fix inför imorgon



















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar