tisdag 22 januari 2013

Tisdag

Dagen började med att Gustav fick läsa i sin bok för mej. Skolboken.
Han har gjort otroliga framsteg med läsningen! Vi är så stolta!!

Sedan åkte Gustav till arenan med hela sin skola & åkte skridskor!!

Sessan fick oxå prova sina skridskor med fröken Eva & två vänner. Hon tyckte det var jättekul! Eftersom de åkte nära oss, passade jag på att ta några kort!!
Såå duktig!!

Jag & Olof åkte & hälsade på Martin på hans jobb. Vi passade även på att köpa jeanslappar till Gustavs jeans. Han "gör" hål på sina knä hela tiden. Så nu orkar jag inte sy & lappa mer.. Utan idag blev det lappar som jag kan stryka på.

Idag har det varit riktigt kallt, -10 grader. Så jag har inte velat gå ut..
Men efter kvällsmaten tog jag & Martin med oss Olof & gick en promenix!
Faktiskt väldigt skönt!!

Nu nattning & fix!













Inga kommentarer:

Skicka en kommentar