lördag 26 oktober 2013

Fredag

Morgonen började med att jag försov mej..

Stressig morgon. Åhej.. Skynda på. Änglarna hann i tid till skolan. 

Jag & Juvelen köpte fika & åkte till mormor & morfar & myste. Jag passade på att gå till Apoteket. 

Hämtade Sessan från skolan. Sedan en stund till hos mormor innan det blev dax för lunch. 
Jag & Olof slumrade en stund. 
Sessan åkte till Hilda. Jag & Anna tog en skön skogspromenad. Inga älgar syntes idag! 
Vi fick supergoda Kärleksmums av Anna! Smaskens. 

Gustav var på kvällskalas hos Arvid. 
Vi åkte & köpte Pizza! 
Skönt att göra det enkla ibland!

Väl hemma önskade Elin att få sova över hos oss, vilket passade fint. Filmkväll med Nalle puh. 
Sedan ritade vi konstiga figurer. Alla fick måls en kroppsdel var, sedan bytte man till personen närmast. Änglarna älskar detta!!!❤❤









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar