fredag 11 oktober 2013

Torsdag

En dag som gjorde att min utmattning kom..

Martin har i några dagar haft det tufft på sitt nya arbete... 
Sessan gick inte länge i skolan idag.. Nu drar virus & förkylningar igång... 
Får se om hon kan gå alls imorgon..

Olof har varit hemma hela veckan.. Imorgon är det fotografering på hans avd.. Får se om han kan gå på det...

Är väldigt orolig att att Sessan ska bli smittad av Juvelens förkyldning..

Håller även på å talar med barn&skol nämnden ang Olof. 

Så efter några tuffa jobbiga dagar, föll jag idag..... Sådant nederlag... 
Önskar att jag ska orka MER... 

Mina föräldrar fick komma hit & stötta mej idag, eftersom maken är på kurs hela dagen & kvällen. 

Jag fick en underbar skogspromenad & sedan vila. De gjorde kvällsmat åt änglarna & gav dom tid. Mys❤

Brasan har vi tänt även idag. Mer mys åt oss❤


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar