onsdag 4 december 2013

Onsdag

Julpyssel, kärlek & panel

Morgonen börjar med löpning. 
Sedan besöker jag & maken Sessan i skolan. Jag får vara med på gympapasset. Roligt att få se alla & lära känna dom. 

Julpyssel hos Hilda & Anna❤️Vi har en väldigt mysig stund med julmusik & pyssel. Vi blir även bjudna på go fika. 

Under hela dagen är min make i "fixartagen". Han sätter upp panel, på en väg som vi satte upp för två år sedan.... Så nu var det dax att fixa till den väggen. Jättefint blev det❤️

Min man är väldigt kärvänlig, idag blev det ännu en kärleksförklaring❤️I limmet på panelens baksida. 
I en relation går det upp & ner. Så är det för Alla. Men jag blir väldigt Lycklig av att han visar sin kärlek till mej. Han är för övrigt väldigt generös med komplimanger  & berättar ofta om sin kärlek till mej❤️Härligt!  
Vi har nog efter alla år av vad vi gått igenom lärt oss att prata om känslor mm. Vi pratar om Allt, vilket för vår relation känns väldigt bra❤️








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar