tisdag 17 december 2013

Tisdag

Jullov & Glossybox

Denna dagen blir första dagen på Sessans jullov. Magsjuka har startat på skolan... Gustav gick halvdag idag. Imorgon börjar hans jullov. Olof blir oxå hemma. Pga vår infektionskänslighet blir det lov några dagar tidigare.... 

Samtal idag med Sessans barnförsäkringsbolag....*pust* & tårar... 
Nu vill bolaget ha in alla 
journaler mm å se om de kan utreda invaliditets ersättning till Sessan... Meen.. Hon är 6år... Fyyyy... Återigen blir man som mor påmind om Hur Allvarligt Sjuk min Sessa är... Så hemskt... Sitta & tala om detta. Finns det nått hemskare att få höra som mor... Ja, ja, jag vet att detta är med god baktanke.... Men Sessan är Min Dotter.... Detta är otroligt känslofyllt för oss som föräldrar....

Nu är det bara att vänta & se vad försäkringens läkare kommer fram till... 

Jag tillät mej att vara ledsen idag... Sessan frågade Varför jag var ledsen. Så jag svarade helt enkelt att, Jag var ledsen över att jag hade pratat med en person om hennes sjukdom. Vilket gjorde mej ledsen. Fick då en kram av Sessan❤️

Orkade inte laga lunch idag.. Det fick bli Mc Donalds. Vilket gjorde änglarna glada❤️

Jag fick min Glossybox idag❤️ännu en glad & behövande överraskning. Härligt. 

Vi gick ut en stund på eftermiddagen. 

Vi fick några tidiga julklappar idag. Tova kom med några chokladtomtar❤️  Vi tackar även Viggo & Åsa! Så gulligt av Er❤️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar