måndag 7 april 2014

Måndag

Sjukhuset.. 

Prover & diskutera nya medicinen..
Eftersom Sessan inte mått så bra som vi hoppats, ändras en del av medicineringen.. Hoppas nu på bättring.. 

På sjukhuset träffade vi min gamla klasskamrat & hennes man & son. Deras  son är sjuk i cancer.. Så vi träffas en del där.. 
Idag blev det lite känsloprat & sedan Goa, underbara skratt!!!❤️
Så viktigt att även kunna få skratta i dessa svåra situationer vi går igenom❤️.. 

Prinsen fick gå till skolan idag, trots magsjuka på skolan... Får se hur det blir imorgon.. Han har missat så mycket.. Det är väldigt svåra beslut som jag måste ta dagligen..  

Mina föräldrar kom en stund, så att jag kunde ta en snabb skogspromenad & snabb handling, eftersom min make arbetade länge. 

Högläsning för änglar innan nattning❤️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar