torsdag 10 april 2014

Onsdag & Torsdag

Onsdag.

Sessan önskar att jag & Juvelen ska vara med & titta när hon har gymnastik. 
Vi gör ett försök❤️Men Juvelen är lite vild, så efter 20 min, går vi hem igen. Men mysigt att vi fick vars med lite❤️. 

Jag köper mej en ny Jacka. Jag blir supernöjd. Kul med Rea på nätet. 

Skogen. Sedan full rulle med kvällsmat & nattning. Så underbart att se när våra änglar sitter & leker tillsammans. Ikväll är det lego. 








Torsdag. 

Idag börjar bygget med vår altan. Ska bli väldig skönt med en riktig altan-Trädäck. 

Jag & Juvelen hälsar på, på hans förskola. Han sätter igång & leka direkt. Efter en timme lämnar jag honom, & det går riktigt bra❤️

Jag tar en skogspromenad. Fixar lite i hemmet mm. 

Sedan går jag till skolan, för att vara med Sessan. Ikväll skulle hennes klass ha Temakväll & bjuds in klassens familjer. & eftersom vi inte kan vara med då pga smittorisken från syskonen, är jag med på dagen. 
Då får Sessan möjlighet att visa mej vad de gjort i skolan mm. Vi får även fika, gå en tipspromenad & jag får se en liten teater❤️Med Bockarna Bruse❤️Jättekul.

Lite utevistelse på eftermiddagen. Sedan lite lek med Juvelen. 

Prinsen har haft kompisar här hela dagen. 

En bra Dag.  





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar