fredag 12 december 2014

Fredag-Äntligen Helg❤️

Träning, stallet & myskväll❤️

Satte en pizzadeg. 

Morgonen började sen med ett styrketränings pass❤️Något som gick sådär.. Eftersom jag förmodligen legat konstigt på natten & fått nackspärr ... 

Men jag sprang några km & tränade några maskiner innan jag gav upp.. Även Juvelen provade några muskler, hihiui! Hem & duscha & göra lunch innan de stora änglarna kom hem. 

Mellis & sedan iväg till stallet. Mys & långtur med en tjej & hennes häst. Sessan red själv utan att jag höll i Yoshi❤️Jag är så stolt❤️❤️

Hem & duscha & fixa kvällsmaten. Maken åkte på julbord med jobbet. 
Sessan hade Alicia här, så hon var med oss & åt vår hemmagjorda, goda pizza. 

En myskväll med mina Bästa änglar❤️❤️❤️Jag Älskar Dom så Mycket!!!!❤️❤️❤️




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar