onsdag 8 april 2015

Onsdag

Full rulle igen❤️

Börjar morgonen med att olja in vår 55kvm altan. *pust*Krypa på knä är sådär... Men fint blir det!! 

Sedan en promenad med Molly. 
Vila. 

Läkarsekreteraren från Drottning Silvia ringer & berättar att läkaren jag har sökt i två månader... Inte är i tjänst denna veckan heller.. För han har påsklov...uuhhhggg..... 
Jag blir då "något" irriterad & pustar.. Hon säger då att jag skulle kunna få en telefontid med läkaren nästa vecka... På tisdagen. Jag säger Absoluuuut, det vill jag!!!! Håller tummarna nu bara att han verkligen ringer.... 

Sedan åker jag & hämtar Juvelen på förskolan. Därefter åker vi & köper lunch/mellis på Mc Donalds eftersom jag inte hunnit äta lunch å änglarna behöver mellis. 
Hänger ut tvätten. ☀️

Iväg till stallet. Underbar tur i sol & värme.

Även denna dag blir det matlagning av mannen, Linas matkasse, idag är det ännu godare än igår❤️Kanske blir bättre för varje dag!!! Vi får se. 

En kvällspromenad med Mollan. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar