tisdag 12 maj 2015

Tisdagen den 12 maj❤️

Min käre fars födelsedag❤️

De stora änglarna åker till skolan. 
Juvelen blir hemma med mammis eftersom det fortfarande går väldigt mycket feber & förkyldningar på hans avd. 

Morgonen börjar med att jag ringer "kontakt punkten". Sahlgrenska & Östra/Drottning Silvias Barnsjukhus, för att få en telefontid som Sessans medicinska läkare lovat.... 

Nu visar det sig att det inte finns några telefontider till honom... Jag blir RASANDE!!!! Men behåller lugnet & säger att jag har blivit lovad en telefontid av läkaren & att jag VET att han har semester redan i början av juni. Jag säger att jag ska ha en telefontid sista veckan i maj... Vi får nu se vad som händer.... Fortsättning sker... Tyvärr... 

Usch va man måste kämpa... 

Som TUR ÄR kommer min underbara Tinis på besök med vackra blommor & glass & kakor❤️Hon är fantastisk!!! Just vad jag behövde idag❤️❤️❤️

Vi har en jättemysig förmiddag med fika &  prat medans regnet öser ner ute. 

Jag ringer morfar & vi sjunger för honom & önskar grattis❤️. 

En enorm trötthet kommer över mej & jag bara måste lägga mej.. 
Maken kommer hem, så att jag får sova 2timmar... Min utmattning tär på mej.. Jobbigt att inte orka Allt man önskar.. Men det är bara att lyssna på sin kropps signaler.. 

På kvällen lugnar sig regnet & jag ger men ut på en cykeltur med Molly. Utan koppel springer hon fint vid min sida. Hon lyssnar riktigt bra nu, med några undantag. Jag är stolt över Molly❤️

Molly vill inte gå ut när det regnar, hon är väldigt rolig med det. Klok vovve❤️

Tittar igenom några gamla fotoalbum & hittar massor med roliga minnesvärda bilder. 
Hittar några på mej & Mallis som jag tar kort på & skickar till henne❤️Hon blir väldigt glad. Så idag har jag gjort henne glad-härligt!! Mallis är en härlig vän som jag har haft väldigt mycket roligt med❤️

Delar med mej av en bild som visar på äkta vänskap❤️❤️


Hihiii!❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar