söndag 3 maj 2015

Torsdag-Söndsg

Valborg-torsdag 

Sessan kan inte gå till skolan pga vattkoppor....
Vi åker till stallet & sedan köper vi godis❤️

Det blev en fin dag❤️. 

Jag är chaufför till en 90-tals fest. Först förfest hos min gamla klasskompis Marie. Jag & Tina åker dit & det blir väldigt trevligt!! God mat & mycket skratt. Även trevlig kväll på festen. 

Fredag 1maj❤️

Vi fixar i trädgården & grillar. 

Sessans vän Alicia sover över för första gången, Spännsnde! Det var jättemysigt & roligt!!
Lördag 2:a maj❤️

Vi blir bjudna på god mat & fika hos min syster & hennes familj. Även mormor & morfar var där. Familjemys❤️❤️

Mysig dag. 
Söndag 3:e Maj

Underbart med långhelg❤️
☀️Sol bjöds vi på idag. Vi njöt en stund på altanen. 

Prinsen åkte på utflykt med Elliot & hans familj❤️
Sessan & jag & Molly åkte till stallet. En mysig tur i solen. 

Sedan åkte jag & maken & Juvelen & tränade lite styrketräning. Gött att få svettas lite. 
Kvällsmat. 

Sedan tog jag, maken & Molly en långpromenad på 5km. 

Idag har kroppen fått röra på sig & träna ordentligt!! Härligt!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar