måndag 14 september 2015

Måndag

Skola

Jag och Juvelen blir bjudna på frukost hos min vän Tina. Där var även en gammal vän, Corina, hon hade med sig sina små tvilling söner på 5månader💗.
Så jag och Tina myste rejält med dom!
Juvelen tyckte bäst om bullar och kakor!

Hem till lunch.

Sessan & Prinsen kom hem.
Gjorde jordgubbskräm.

Iväg på utv.samtal med Prinsens lärare. Det första på denna skolan.
Han ska öva på sin handstil, för övrigt va allt bra.

Efter detta iväg och köpa blomma till Anna som fyller år idag!!!

Hon fick så mycket fina saker, & vi gäster bjöds som vanligt på godsaker!!! Anna gör alltid fina kalas💜Många härliga, hjärtliga skratt!!!

Kvällsbestyr med änglarna💜

Jag är så glad och Lycklig över min fina underbara familj!
Jag och Martin har lyckats få tre helt fantastiska änglar, som vi älskar så mycket!!!! Vad vore livet utan dom....

Ta vara på kärleken och familjen,man vet aldrig hur länge man får ha dom/den...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar