torsdag 10 september 2015

Onsdag

Totalt uttröttad.....

Nybakta frallor till frukost. Älskar att glädja mina änglar!!! Och make!

Städarna kom kl 08:00...

Varken Sessan elle Juvelen kunde gå idag...
Sessan pga att det var "prova på idrott" idag i idrottens hus...

Men eftersom jag lovade att vi skulle vara i stallet, så fick Sessan ingen frånvaro.

Juvelen kunde inte gå pga en personal var dålig i halsen...

Så vi åkte till mormor & morfar tidigt på morgonen.
Åt lite frukost där. Vi hade med några frallor dit.

Sedan iväg till stallet. Mys där. En supervarm och fin dag.

Jag känner under dagen mer och mer hur energin försvinner...

Vill bara sova... Ringer maken... Han får komma hem...
Sover fram till kl 18...18:30...Går sen på en tjejträff som vi bestämt sedan länge..Känner mej trött... Av min utmattning... Men de funkar...

Jobbigt... Otroligt jobbigt att utmattnings symptom inte syns på ytan.. .

Samma som Sessans sjukdom.... Inget syns på utsidan.... Det betyder enligt ganska många människor att det inte finns.... Endast naiva ganska korkade människor tycker så...
Ändå möter jag många som inte förstår... Självklart är det många som förstår oxå, men de har oftast själva varit med om liknande saker...

De som inte förstår har alltså aldrig varit med om svåra saker i livet....

Lyckos dom....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar