torsdag 23 juni 2016

Torsdag 23 juni

Sommarlov!!!!!

Ännu mera sovmorgon!!!
Vi tycker alla att det är ljuvligt att slippa ställa väckarklockan!!
Så skönt att sova länge!!!❤

Idag fick vi en fin bukett blommor av Sonja. Hon har så fina blommor i sin trädgård❤.

Änglarna lekte med vänner.

Jag gjorde några ärenden på stan med Juvelen. Bla apoteket.

Ringde & talade med Sessans läkare.
Slemmet har avtagit, men inte allt...
Vi ska se framöver hur det blir...
Denna läkaren som Sessan har är otroligt bra!

Jag tog en löptur med Molly i regnet. Gör skönt!! Molly var inte lika road pga att hon inte tycker om regn...

Jag & maken handlade lite glass & maränger.

Efter tacokvällsmaten åkte vi en kort visit till mina kära föräldrar.❤Allt var bra med dom❤.

Läst lite i min bok... Nu dax att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar