torsdag 30 juni 2016

Torsdag 30 juni

Sista dagen i första sommarmånaden

Jag känner av min utmattning...

Är konstant trött.. Ont i bröstet(ångest)..
Det kommer & går....

Alla änglarna är hemma med vänner.
Kör Prinsen & Elliot till Camp active. Det är ett ställe med massor med studsmattor.
Dom älskar det stället❤.
Tvättar & dammsuger huset.

Glada änglar= lyckliga föräldrar.

Lite manikyr för min del, egen tid...

Hem & sova... Är så trött....

Hämtar de stora killarna. Mellis till dom.

Förbereda kvällsmat. Marinerar revben.

Hämtar maken. Vi åker till Willys. Vår egen tid, haha!!

Kvällsmat.

Elin ska sova över.
Pernilla kommer över & pratar❤En mysig stund, när jag bjuder på vad huset har. Nämligen min egna saft & lite choklad❤.

Nattar alla änglarna❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar