tisdag 5 juli 2016

Måndag 4 juli

En dag med fullspäckat som vanligt!!

Fixar frukost och tvättar tvätt...
Idag regnar det..

Prinsen leker med Emma & de små änglarna vill hälsa på, på makens jobb.

Vid 13:30 kör jag dit dom❤Spännande.

Jag uträttar ärenden.
Hem & städar hela huset.
Är kaninvakt, städar där.

Då kommer solen fram. Jag hänger ut tvätten just blev klar.

Tar mej choklad & den senaste Häntextra tidningen. Längesedan jag läste om kändisskvaller.

När de små änglarna kommer hem, har de saknat mamma så... Så att jag fick blommor & teckningar❤Det är äkta Kärlek man får av sina barn❤Obeskrivligt!!

Sessan är sämre i sina lungor... Hon får återigen inte upp något slem.... Mammis får agera läkare.... Vi inhalerar & kör PEPmask & hoppar studsmatta.... Men slemmet kommer ändå inte upp... Sessan klagar... Vilket hon Aldrig gör...

Jag... Försöker att tänka ...vi ser imorgon. Hur hon känner med slemmet... Annars får det bli mera antibiotika...
Hennes läkare är på semester... Därav får jag agera...då ingen finns att nå..
Oron finns ändå eftersom hon Aldrig varit såhär slemmig på sommaren.... Hon brukar må som bäst nu....

Ständigt denna ORO....
som inte det var nog börjar även försäkringskassan så smått bråka... Får se när jag orkar skriva mer om det... Slutar väl med 0kr från dom...

Jag & min utmattning mår skit... Men det är det inget att göra något åt...
Det får jag ta tag i när Sessan mår bättre... Hon Först!!!!❤❤

På kvällskvisten plockade jag lite mer rödavinbär. Mera gelé!!!! Mums!
Nu är mina burkar slut...

Nu när jag ska lägga mej, sussar redan de små änglarna❤

Älskar mina änglar såå mycket!
Livet vore Inget Värt utan dom

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar