torsdag 28 juli 2016

Onsdag 27 juli

En underbar sommarlovsdag!!

Iväg till stallet med Sessan.

Tvättade bilen & stor handlade med Prinsen på Willys! Han/vi köpte hans första deodorant!!!!!❤

Väl hemma kom min kusin Göran & hans sambo Pernilla på spontanvisit!!!! Mina underbara släktingar! Bara älskar dom Alla❤
Mycket trevligt!!!

Sessan & Alicia ville åka & bada i värmen, så sagt & gjort! Vi åkte & badade!! Kanske inte riktigt så varmt som dagarna innan, men skönt i vattnet! Jag hade med shampo & tvål! Mysig känsla att tvätta av sig i sjön❤.

Prinsen & maken fixade vår framsida! Den ser alltid kaosaktig ut med allas cyklar. Juvelens leksaker. Grannarnas cyklar & leksaker mm mm.

Åsa min vän ringde flera gånger & ville få dit oss på grill. Vi fann inte riktigt tiden.. Så senare på kvällen gick jag dit & satte mej & pratade med dom en lång stund. Skönt att vi äntligen fick till en "träff" det var på tok för längesedan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar