söndag 5 februari 2017

Lördag & söndag

Lugn helg

En heldag i stallet på lördagen..jag, Sessan & maken.. Han red Cantadou lite..

Min kusin Carina var hemma hos oss och lämnade goofika, från Göteborgskex medans vi var i stallet❤(Prinsen var hemma & tog emot henne)..

Vilken underbar släkt jag har som tänker en extra tanke på mej.. Jag Älskar nämligen Baddare, som görs av just Göteborgskex, väldigt sällan görs dom dock...
Men min kusin Carina & min faster Viola åker dit ibland & då köper dom till mej❤
Så fint & empatiskt❤❤

Verkligen människor med hjärtat på rätt ställe!!

Av denna veckas känslomässiga känslor, var det otroligt skönt att någon gav just mej en extra tanke...

En joggingrunda med Sessan på cykel som sällskap & Molly❤

Melodifestival-yra på kvällen.

Söndag städning hela dagen..

Stallet & kort uteritt.

Elton var här hos Juvelen.
Arvid var här hos Prinsen.

Trimning av vovve. Dax att klippa ner pälsen lite❤

Sessan, Juvelen & maken åkte & styrketränade.
Jag tog en joggingtur med Prinsen på cykel som sällskap❤

Mysigt med lite egentid med änglarna❤.

Så skönt att jag kommit igång med löpningen...jag har saknat det! Så skönt!! Älskar skogen, både med hästen & att jogga.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar