onsdag 22 februari 2017

Tisdag

Solen skiner!

Vad energi man får av solen❤.

Sessan har fruktansvärd huvudvärk... kräks och blir hemma...

Jag ringer Drottning Silvias sjukhus och med bestämd stämma ber jag att Sessans medicinska läkare ska ringa mej, eftersom vi, jag och läkaren på Kss sökt honom i flera veckor utan resultat...

Nu orkar jag inte med oron mer..utan önskar svar...

Jag rider ett underbart dressyrpass på min sagohäst!

Klipper ner vårt äppleträd.

Änglarna är ute länge!

Efter att jag varit ute och joggat 7km ringer plötsligt läkaren!!!!

Sessans immunförsvar är dåligt... Det syns tydligt efter att vi tagit bort en i intravenös behandling...

Imorgon ska vi till sjukhuset och då ordinerar han massor med prover som ska tas....
Vi sätter förmodligen in den i intravenösa behandlingen genast... vi ska bara invänta provsvar på dessa prover... Han ska maila vår läkare på kss direkt.
Han har även en medicinsk ändring oc h tanke om hur vi gör nu...

Ang Sessans huvudvärk, kan han inget ändra...isåfall får hon utskrivet medicin mot migrän...Vi får se...

Både Ledsen & lättad efter detta samtal....
Skönt att han ringde upp så fort iallafall.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar