fredag 24 mars 2017

Fredag

Äntligen helg!!!

Jag & Juvelen åker och lämnar Prinsens iPad i skolan...den var glömd hemma...

Sedan lämnar jag Juvelen på förskolan..

Jag storhandlar, shoppar kläder till Prinsen som påstår att ALLA hans kläder är för små...Just nu gäller kläder"att simma i"för hans del....så en snäll mamma åker & köper två storlekar för stora kläder....Å Prinsen är Nöjd!!!! ❤

Köper även vårskor till de stora. Dom blev nöjda av att få likadana!!! Kul!!

Sessan kommer tyvärr hem med migrän idag...inte konstigt alls.Det är biverkningar av hennes behandling i onsdags...

Alvedon & Ipren hjälper tyvärr inte så mycket..så Sessan kräks av smärta...Så fruktansvärt.... Blir att ringa läkaren på måndag... Nu måste vi ha något som hjälper...

Jag tar en em-tur på Cantadou, med Hilda & Milly, en ljuvlig ridtur i skogen!
Med bomull i öronen idag är min Sagohäst som vanligt igen!!!! Jag bara njuter och älskar honom❤❤❤
Han är helt fantastisk!!!!

Lite manikyr hinns med...

Kvällsmat och en underbart Lugn kväll i soffan med familjen....Utan godis!!!

Sessan mår lite bättre och slumrar i soffan❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar