fredag 31 mars 2017

Torsdag ocg fredag

Min mobil försvann..

Igår torsdag var alla tre änglarna hemma❤.
Många magsjukor..

Jag & Sessan var i stallet tidigt. Jag red ut en timme. Sedan longerade jag Cantadou. Sessan skrittade av honom.

Regnet kom..

Vilade.

Som alltid har jag minst tre,saker jag gör...
Idag var det matlagning, satte igång en tvätt, satte igång diskmaskinen och satte igång en brasa i braskaminen...
.....ååå hur det än gick till, efter att ha letat igenom hela huset....så hittade vi den totalkvaddad i braskaminen....

Ibland blir man både arg & ledsen och besviken på sig själv.... Detta var ett sånt tillfälle....

Jag åkte till stallet & borstade min häst i 45 min..terapi..

Idag har jag ringt försäkringsbolag mm.
Blev att köpa en ny...Installera allt igen...usch..

Vann faktiskt en fransförlängning som gjordes idag!!!! Det var välbehövligt och skönt efter gårdagen..

Annars har dagen varit otroligt lugn...
Regn hela dagen,så vi har bara varit inne

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar