onsdag 26 december 2012

Annandagen, onsdag

En liten sovmorgon.. Juvelen vaknade först 08:17! Underbart!
Helt utsövd!!

Kaffe & mys med Olof.
När sedan resten av familjen vaknade gav jag mig iväg till REAN på MQ!! Fick superduper fina fynd!! Jag är väldigt nöjd!!

Väl hemma blev det motion på mitt löparband!! Fem kilometer! Martin tog oxå fem km.
Till kvällsmat var vi trötta. Bjöd hit Marcus & barnen. Vi åt Pizza tillsammans. Barnen gillar att vara tillsammans!!!

Innan läggdags provade även Gustav att springa fem minuter! Alla vill ha motion!!!

Gustav har varit väldigt förkyld nu ett tag... Inatt värkte det hål på hans öra(trumhinna). Så idag var han jätteroligt & glad... Konstigt... Men han har inte klagat på örat förrän lite igår kväll innan läggning.. Detta har hänt för ett år sedan oxå, men då hade han 39,9 graders feber & jätteont innan det värkte hål... Men inte denna gången... Jajaa... Man lär så länge man lever...

En fin dag!! Är så nöjd med mina klädinköp;-)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar