torsdag 6 december 2012

Torsdag... Ännu mer Snö

På morgonen idag, tog det lååång tid för Martin att skotta fram bilen & att få bort snövallar, så att han kunde komma iväg...

Olof var fascinerad av all snö, & ville gärna sitta på fönsterblecket & titta ut. Han klättrade upp dit själv... Så jag fick endast "passa upp" på Juvelen idag.. Fick inget annat gjort..

Så när Olof sov, var det dax för Rektorsmöte. Olof sov, så de stora änglarna va barnvakt. Det fixade de galant! Olof sov tills jag kom tillbaka!
På mötet sas det lite om Gustavs fortsatta skolgång nu när infektionerna börjar & även kräksjuke tider.. Hur vi ska agera mm. Sedan ville rektorn börja tala om att snart faktiskt Sessan ska börja, & de vill vara noga förbereda. Viktigt!

Martin kom hem kl 17:30, då stack jag så fort det gick... Till stan & köpte underställ till Gustav. Han skall vara ute hela fm i skogen imorgon. Då är det viktigt med Rätt kläder.

Blev även lite till Juvelen & Sessan:-)
Hem & äta pannkakor till kvällsmat.

Skotta lite mer snö... Å sedan tog jag min Första promenad sedan i lördax.. Underbart!! Sessan var med mej på sin cykel. Hon är såå "mammig". Mammas Sessa:-):-).





















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar