onsdag 6 februari 2013

Onsdag

Idag var det möte med Förskolans Rektor(chef).
Lite tankar från dom hur det har varit, & hur de blir nu när det ska bli skolan istället. Även tankar & önskemål från oss föräldrar.
Det enda som vi kan säga ang Sessans förskoletid är Tack!!!!

Fantastiska fröknar & en kommun som ställer upp till 100%. Har bara gott att säga!

Barnen gjorde en snögubbe idag, eftersom det snöade mycket under natten.
Jag & Olof gick en promenix. Han gillar att åka vagnen.

Jag har även gått 4 km på löparbandet & tränat på rodden idag! Skönt när kroppen får arbeta!!

Nu på kvällen är det dax för Martin att få en stunds styrketräning på X-Force


Idag blir det fotbolls Tv. Sverige- Argentina.

Jag är fortfarande lite trött & behöver mycket sömn. Men ju mer jag börjar lyssna på min kropp desto bättre mår jag.

Min utmattning visar sig tydligt ibland..
Viktigt, mycket viktigt för mej att lyssna & ta ett steg tillbaka när kroppen säger så..

Svårt ibland.. Ibland lättare..

Nu idag. Ett Stort Tack till vår kommun!

Kanske att man blir MER Tacksam för små saker när man har en liten annorlunda situation...

Om allt rullar på som vanligt,alla är friska mm, då kanske man tar mer förgivet..

Får höra från Gustavs rektor att vi alltid är så Tacksamma.. Även när vi inte behöver det..
Men för oss behöver man endast göra "det lilla" så blir vi så väldigt glada & Tacksamma!

Kanske just för att vi är den speciella Familj vi just Är!!

Jag älskar min familj! Vi är Bäst!!:-)











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar