torsdag 7 februari 2013

Torsdag

Det är inte alltid lätt att ha en storasyster, hihii!! Idag fick Olof prova Sessans prinsessklänning!

Gustav sa direkt på morgonen idag att han hade ont i halsen .. Så jag lät honom vara hemma.

Sedan när vi såg på nyheterna att det just nu går 3 virus + RSvirus här, blev jag lättad att jag lät honom vara hemma.

Senare på eftermiddagen kände han sig piggare & han gick ut i snön tillsammans med Sessan.

Men mot kvällen kände han sig lite hängig & kände i halsen igen. Så han blir hemma imorgon oxå. Nästa vecka är det Sportlov, å då hoppas vi att alla får vara lediga några dagar så att alla virus försvinner!!

Vi ska vara Lediga!! Å mysa!!

Har Skypat med moster Nina idag. Hon betyder enormt mycket för mej. Hon är som min andra mamma. Jag kan prata om allt med henne-riktigt skönt!! Hon är fantastisk!!!!

Idag har det blåst & snöar, så jag har skottat uppfarten två gånger!!!

De senaste kvällarna har Sessan hostat... Men ikväll var det bättre.. Hoppas på detta nu..

Hon har börjat titta på sjuka barn på iPaden. Vissa saker lär hon sig. Mer frågor har börjat komma. Tex. Hur länge måste jag äta min medicin? När kan jag sluta? Vad heter min sjukdom.

Hon är min Ängel<3











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar