söndag 30 mars 2014

Fredag, lördag & söndag

Fredag

Ibland så "lönar det sig" att vara en god vän❤️Dessa vackra Rosor fick jag av min vän Pernilla❤️Stort Tack! Detta förgyllde min fredag. 

Dans med Gustav. Tacokväll. Efterrätt ikväll blev vaniljglass med utsökt Hjortronsylt, smaskigt!! Sylten har vi fått av makens arbetskamrat & hans sambo. De har både plockat & gjort sylten!! 



Lördag. 

Dagen börjar tidigt eftersom Elin sovit över. Frukost. Sedan hämtar  vi Anna & Hilda. I det ljuvliga vädret, har vi en fantastisk dag på torget. Trots hjärtklappning av mej.. Då det var barn överallt.... 
Sedan åkte vi & köpte glass & njöt lite till i solen. 

Av vårvärmen & solen blev vi alla trötta. & efter att ha släckt ner hela huset & varit med & stöttat Earth Hour, var det dax att sova. 

04:17 väcks vi av att Sessan mår illa & kräks... Åååååå... Fyy.. Så hemskt.. Å vilken oro.... 

Hon somnar sedan om & sover länge.. Äter med god aptit på morgonen..men klagar med jämna mellanrum på illamående.. Hon får medicin mot det.. Oro, oro


Söndag. 

Utedag☀️☀️☀️

Jag klipper gräset & fixar tvätten. Juvelen hjälper till.... Att förstöra, hihiiiii! Han röjer på!!!

Efter lunchen tar jag en stund i solen, å då är det riktigt varmt & njutfullt. Sessan åker inlines & mår bra.. Hon håller igång. 

Helt plötsligt mår hon illa å lägger sig i soffan... Medicin... 

Sedan mår hon bra.. Några timmar. Leker. Till kvällen mår hon illa igen... Ååå fyyyyy... Hon lägger sig i sängen trots att hon inte alls är trött... En hink bredvid sig... 

Vi börjar nu ana att det är de nya cellgifterna som hon mår dåligt av.. Av dom kan man få illamående i 1-2dygn efter intaget... Vilket gjordes i fredags... Stackars Sessan... Vad hennes kropp måste gå igenom.... *Snyfft* jag lider så med henne.... Jag/vi hoppas verkligen att hon ska vakna & vara pigg imorgon. ❤️

Imorgon blir det att samtala med Sessans läkare. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar