onsdag 6 augusti 2014

Måndag-Onsdag

Måndag

Jag & Sessan åkte & till min kusin Carina & fikade. Där träffade vi även min faster Viola & kusin Pia❤️Jättemysigt & trevligt som vanligt att träffa släkten!!

Tisdag. 

Kom kusinerna & var här hela dagen! 
Min syster var på SPA❤️

Träffade även faster & kusiner idag en stund, för de var hos mor & far. 

Bus hela dagen. 

Onsdag. 

Min Juvel lärde sig cykla på 10 sekunder!!! Wow!! Prinsen bara hjälpte honom upp på cykeln, sedan cyklade han!!❤️
Han har ju tills nu haft en balanscykel som jag varmt rekommenderar! 

Så nuuu, inte ens 3-år fyllda, kan han cykla, Utan stödhjul. 

Dagens & veckan stora händelse❤️❤️

En mils promenad blev det även för min del idag❤️


Misslyckades med min Västerbottenpaj ... Men god var den iallafall. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar