tisdag 19 augusti 2014

Tisdag

Juvelens första dag på Förskolan efter 11 v sommarlov❤️

Först ville han inte lämna mammis, så jag var kvar en stund & lekte. När jag sedan gick lovade jag att snart hämta honom❤️Då gick allt bra! 

Jag hade tänkt mej en skön promenad i skogen medans alla änglarna var i skolan... Men vädret ville något annat.. 
Det fullkomligt vräkte ner Regn i flera timmar.. Så det blev en bok, lite te & vila. Lite plock finns alltid att göra.. 

Känner av min utmattning... Precis som att kroppen känner av att NU finns det tid för att vila & "läka".. Jag har ett otroligt sömnbehov just nu, kan sova hur mycket som helst... Är trött hela tiden... 
Så det får nog bli mycket vila nu,medans jag kan... Så att vi orkar med hösten & alla prövningar som den kommer med.. 

Min make skrev på, på ett nytt arbete idag!! GLÄDJE & grattis!! Fr.o.m. Okt börjar han att arbeta i Stan. Känns skönt att ha honom nära, kanske tom kan luncha någon dag tillsammans❤️

Idag ringde även min moster Nina från Polen för att höra att vi alla mådde bra! 

På kvällen tog jag nejen timmes promenad i skogen,för då hade regnet avtagit. 
Första dagen som kaminen tändes❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar