onsdag 17 september 2014

Onsdag-Drottning Silvia

Nedsövning & Bronkoskopi.. 

Upp innan kl 06:00.. Alla är trötta.. 
07:15 är vi på Östra.. 

Sessan har första op-tid. 

Ombytt & inhalerad.. 

Det är så tufft, jobbigt & svårt att lämna Sessan när hon ska sövas ner... 
Alltid blir man orolig & ledsen..❤️Svårt att förstå för andra.. Men så är det.. 

Idag kom Gustav & kramade om mej & tröstade mej länge, när jag var ledsen. Han sa,
-Allt kommer att gå bra mamma. Jag kramar dej tills tårarna försvunnit❤️❤️
Jag känner igen känslan du har, för jag brukar oxå försöka hålla inne tårarna.. Men det går inte mamma..
Vilken underbar & förstående son vi har❤️

Medans Sessan sov, gick vi till Skeppet, som brukar vara roligt. Men där är det alltid fullt med barn, så Sessan kan aldrig vara där.. 

Clownerna kom på besök. Vilket Alltid lättar upp stämningen!! Dom gör ett fantastiskt arbete! 
Underbart att få skratta lite, för Alla❤️

Igår gick jag & min make på lite hårt, men lugnt ang att vi ville träffa en viss ansvarig medicinsk läkare.. 
Å det gav resultat! Tilläggas ska att vi aldrig "gått på" tidigare..

Denna läkaren kom! Trots att han inte var i tjänst!! Det tyckte jag var fantastiskt!! Vilket ansvar dom ändå tar!! 

Underbart att få tala med honom.  Han är så duktig. 
Han ska nu i sin tur tala med en mycket duktig & erfaren överläkare i London på måndag. De ska "bolla" lite om Sessans medicin, eftersom hon är ett sådant specifikt "fall". 

Bronkoskopin påvisade en svullnad på vänster sida..  Något som hon haft tidigare, men dom har tagit bitar av den för att se om svullnaden är aktiv eller ej..
På detta får vi vänta i 4v.. Lång väntan.. 

Så nu återstår för mej att imorgon ringa Kss, & tala med Sessans läkare där & bestämma en ny tid. 
& väntar på provsvaren... 

Kvällen avslutade jag & maken med ett hårt Tabata-pass! Skönt att tänka på nått annat en stund❤️

Juvelen leker
Min kära gosse som tröstar & kramar mamma när tårarna rinner❤️








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar