onsdag 10 september 2014

Onsdag

En lugn Dag.. 

Jag tyckte att Juvelen började bli förkyld igår kväll, så idag blir han hemma med mammis ❤️
Men under fm märker jag att det inte är så farligt..

Vi tar det lugnt på fm. 
Jag får ett samtal av min fina vän Tinis❤️. 
Vi har ett långt & trevligt samtal. Alldeles för längesedan vi träffades. 

Sedan åker jag & Juvelen & köper presenter till min vän Anna❤️. 

Sedan går vi runt & tittar lite i affärerna. Spännande tycker Juvelen!!

Tvättar tvätt & sedan är vi ute & njuter av ☀️På vår altan är det skönt & varmt!! 
Även vår kanin Tussan vill ut i solen!


På kvällen åker jag, maken & Juvelen på vårt Tabata-pass!! Juvelen spelar iPad under tiden. 
Ett underbart hårt pass!! 

Lite gott godis & lite politik på tv innan sänggående. 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar