tisdag 2 september 2014

Tisdag

Åååååå, va Underbart det är att vara HEMMA❤️

Något som man säkert inte tänker på... 
Men det gör VI som ofta måste vara på sjukhus... Så ljuvligt att bara vara hemma❤️

Änglarna går till skolan & förskolan. Så jag tar en lång skogspromenad. 

Dammsuger av golven & tvättar en tvätt. 

Sedan köper jag en ny ansiktskräm. Clarins är mitt favvomärke & nu när hösten närmar sig måste jag byta kräm. Till en kräm för torr hy, på sommaren har jag en kräm för känslig hy.❤️

Efter en stunds Powernap kommer änglarna hem❤️Sessan leker med Alicia & Prinsen leker med Emma. 

Ytterligare en promenad❤️
Tyvärr slår jag i min lilla Lilltå som jag slått i så många gånger förut.. Så nu blir lugnt..
En promenad med kaninen istället❤️
Även Juvelen gick med Tussan❤️

Underbart att bara vara hemma..






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar