fredag 20 mars 2015

Fredag-Helg

Efter en tuff vecka med jobbiga svar... 

..Är det faktiskt nu skönt att det blir helg.. 

Otroligt påfrestande & jobbigt att ringa & jaga läkare... Å att sedan få reda på att han inte är i tjänst förrän efter Påsk...Mmm.. Det är som ett käftslag... Nog svårt för andra att förstå... 

Idag "hyllar vi" Downs syndrome. Rockasockar. Eftersom jag i mitt arbete, jobbar med barn med olika handikapp, tycker vi i vår familj att det är viktigt att inte göra skillnad på någon.. 

Vi har ju nu själva en annorlunda livs situation. Annorlunda är inte dåligt eller sämre. 

Jag älskar mitt arbete. Att se glädjen från både barnen & familjerna när man jobbar med barn med olika handikapp eller olika svårigheter. 

Ingenting är självklart, men Allt är möjligt❤️! 

Sessan kan GÅ till skolan. Vilken lycka för Henne!! 

Jag & Juvelen åker till Apoteket, Willys mm. Vi passar på att göra alla måsten. 

Sedan åker vi & handlar några skjortor till min man. Det blir bl.a. Den på bilden nedanför!! Riktigt snygg skjorta! 

En sväng i stallet med Sessan & Molly. Sedan skjutsa Prinsen & Theo till dansen. 

Tacofredag. Gör en Hallonblåbärspaj som Grannarna Nilla & Marcus kommer & smakar på. Ett trevligt avslut på en tuff vecka. Imorgon hoppas jag på sovmorgon.❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar