måndag 23 mars 2015

Måndag 23 mars

Shopping med Juvelen idag. ❤️

Det blev en sväng till biblioteket, en sväng till bageriet. Där blev det semlor & bröd som vi köpte!! 

Sedan åkte vi till Rusta & köpte lite småsaker. 
Juvelen är så härlig❤️Han pratar & kommer med så mycket funderingar. Så underbart att få ta del av hans tankar. Jag är så glad över mina änglar, att jag faktiskt får så mycket tid med dom. Det är inte alla som får uppleva så här mycket tid med sina barn. Alla, nästan alla arbetar heltid & får otroligt lite tid med sina barn... Vilket är hemskt.. 

Mitt Liv är mina Änglar & jag kan med Stolhet säga att jag Aldrig kommer att säga orden:
Jag har tillbringat för lite tid med mina barn. (Som de flesta känner)

Jag finns & har alltid funnits för dom. ❤️
LYCKA!!❤️❤️

Mina änglar har lekt med sina vänner här idag. 

Jag har fortfarande ont i mitt knä, så korta lugna promenader med Mollan idag. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar