lördag 7 mars 2015

Lördag

Uppe tidigt.. 

Vaknade av vana vid 07:20... Usch.. Hade gärna haft sovmorgon.. 

Gör Mysfrukost. 

Tvättar en tvätt. 
Åker till torget & köper en försenad present till min syster. Hon & hennes familj ska till mormor & morfar. 

Idag var det meningen att vi skulle träffat familjen Thorsell, men Tommy var förkyld så vi tar det en annan dag❤️. 

Åkte till Coop & köpte färsk lax till lunch. Sedan åkte jag till mina föräldrar med Molly & presenten till min syster. Där var överraskande även min faster Viola. Mysigt att träffa alla. Nils & Alice var nyfikna på Molly, det var därför hon var med. 

Tina, smsar & frågar om vi vill komma dit på kvällsmat. Vi tackar ja till detta & får en väldigt trevlig kväll.❤️
Molly är även med här & sköter sig perfekt❤️❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar