måndag 13 juli 2015

Lördag & Söndag

Underbara Helg❤️❤️❤️

På lördag vill Nilla att jag ska åka med henne & lämna henne stora grabbar hos hennes föräldrar i deras sommarstuga. 
Det gör jag gärna, för då fick vi en lång stund på ikea!!!!!

Jättekul med lite inspiration. Sedan blev det förstås en del handlat. Inte så mycket, men ändå. Lunch & fika hann vi oxå med där-mums!! 

Lång dag, men välbehövlig för mej & min familj som inte alls är van vid att jag är borta.... De ringde flera gånger & saknade mej & ville att jag skulle komma hem❤️Mina änglar & man❤️! 

Väl hemma blev det kvällsmat & sen en löptur i skogen med Molly & maken❤️
Fina lampor. Just precis såhär. 

Promenad

Söndag 

Målning & städning & fixa tvätten... Att det aldrig tar slut.... 

Silade saft. 

Efter lunchen åkte jag, maken & Juvelen & tränade.  

Prinsen var med Elliot & åt glass❤️. 

Vi var och handlade. 

När vi ska äta kvällsmat kommer fam Fors till oss❤️Elton har plockat Blommor TILL mej❤️❤️❤️Sååå Himla gulligt❤️
Jag blir så rörd. Just TILL mej!!❤️Wow!! Den godingen!! 

Vi bjuder in hela familjen på vad vi har på grillen.... Lite spontant. Men hjärtligt!!!!! 
En gööörmysig kväll!! Vi skrattar mycket! 

Jessica låter mej prova en klänning som hon köpt till sig, som är Supersnygg, men Som jag känner är för kort för mej.. 

Grabbarna leker & Sessan har Alicia här, hon sover över❤️. 

Målar lite till, nu dax att nana..





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar