fredag 24 juli 2015

Torsdag

Släktträff hos min syster❤️

Sålde lite gamla kläder(Juvelens). 
Fixade mina naglar-manikyr. 

Sessan & Prinsen lekte med kompisar. 
Jag gjorde några ärenden. 

Sedan åkte hela familjen inkl Molly till min systers familj. Mina föräldrar kom oxå dit. 
Vi blev bjudna på god grillad mat. Glass & tårta!!!! Underbart gott & trevligt!!! Kusinerna lekte som vanligt jättebra, å hade så roligt tillsammans.❤️Det värmer i hjärtat❤️

Ringde sjukhuset tidigare idag.. Å de prover som de hittills fått in var bra!!! Några tårar rullade nedför kinderna av lycka❤️. Hoppas att resten oxå ser bra ut. Sjuksköterskan skulle även ringa & berätta om provsvaren för Sessans läkare som har semester... Fantastisk läkare❤️❤️

En väldigt bra Dag❤️❤️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar