tisdag 11 augusti 2015

Måndag-sista sommarlovs veckan..

Städ, tvätt ☀️☀️

Jaaa... Idag ägnade jag mesta delen av dagen till att städa & tvätta tvätt & hänga ut tvätt & lägga/hänga in tvätt... 

Änglarna var ute & lekte. 

Fick samtal från Sessans lärare inför skolstarten nästa vecka. Juvelens förskola talade jag oxå med. 
Nu börjas det... Alla tider.. Alla möten.. All stress... Usch... 
Blir mycket nu...

Men, men.... 

Har gått två långa promenader med Mollan idag. 

Har varit på Apoteket.. Det har käre maken skött de senaste.. Skönt att faktiskt slippa den biten. 

Mormor var här i några timmar. Vi njöt av solen, för idag var det varmt. ☀️

Lunch, fika & kvällsmat har jag hunnit med!!

Jag & Sessan åkte till hemmakväll & köpte lite godis. Jag hyrde även tre filmer till oss vuxna. 

Nu ska vi försöka vända tillbaka på dygnet igen. ❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar