söndag 30 augusti 2015

Söndag

Sovmorgon...

Jag & maken vaknade strax efter kl 9..
Änglarna var redan vakna & satt och tittade på tv...
Lite lyxigt ändå att få sova ut så.

Snabbfrulle,eftersom samtliga änglar ville komma igång med, dagen.

Genomgång av Prinsens läxor,engelska & biologi.

Prinsens kompis Ebbe ringde och kom,jag & Sessan åkte till stallet.

Juvelen lekte med grannbarnen.

Lunch.

Sedan åkte jag till Rusta och köpte lite höst inspirerande kuddar & ljus mm. Sååå synd att jag inte kan visa bilder på detta fina som jag köpte...

Maken klippte gräset & försökte fixa en punktering på sin cykel, å det gick ju bra,men när växlar & kuggar skulle tillbaka... Gick det inte så bra...

Kvällsmat & förberedande inför veckan. Plocka ner allt i alla väskor mm. Imorgon är det bla gympa.

Upphängning av tvätt.

En långpromenad med Molly på kvällen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar