söndag 23 augusti 2015

Tisdag 18-lördag 22 augusti

Denna veckan har det hänt massor

Naturligtvis kommer inte allt redovisas här...

Änglarna har haft sin första skol/förskole vecka. Det har dom klarat fantastiskt!!

Jag har hunnit umgås med mina underbara vänner!!! Återigen kommer jag tillbaka till detta,vad Viktigt det Är att må bra & att umgås med människor som är genuina, & som ger oss energi & värme!!!
Att vänskapen är äkta!

Sessan mår sådär denna veckan... Sjukhuset, Sessans läkare beatämmer att vi ska avvakta... Hon har blivit förkyld...Hon håller sig okej några dagar...sedan tycker jag att det blir sämre...Slemmet kommer tillbaka...ORON kommer för oss....

Sessan & Prinsen har var sin kompis som sover över, fre-lör. Kul att vi blir många! Njuter av att änglarnas vänner trivs hos oss!!!

Lördag/idag, har vi kräftskiva!!!! Återigen har vi våra goa underbara vänner runt oss!! Vi mår bra & njuter!!

Har inte kommit underfund med Hur man tar med bilder med denna mobil.... Men det kommer såsmåningom hoppas jag!!'

Har även denna veckan sett & upplevt hur våra grannar ställer upp för oss & stöttar oss!! Helt fantastiska!!!Önskar att fler hade sådana grannar som vi!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar