lördag 7 maj 2016

Kristihimmelsfärds dag & fredag

Vi oljar in altanen.

Solen skiner och värmer!! Klipper gräset & tvättar tvätt!!

Änglarna leker med vänner❤!!

Jag & maken tar en löptur i skogen.

Fredagen,

Maken jobbar halvdag. Jag styr upp dagen med alla vänner mm till änglarna❤.

Lägger mej & läser i solen❤det var längesedan man gjorde!!!!!

Tvättar tvätt och hänger ut på tork.

Solen värmer ordentligt idag.

Enkel lunch.

Maken kommer❤.

Trimmar gräset.

Kaffe.

Min syster med familj kommer.
Jag & syrran + Molly drar ut & springer. 8km för mej & vovven.1mil för syrran!!

Kvällsmaten blir enkel, pastasallad. Enkel men God!!

På kvällen går jag & Sessan över till Åsa & Patrik. Vi ringer efter Jessica som oxå kommer❤. Mysigt, med Otroligt många skratt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar