onsdag 18 maj 2016

Onsdag 18 maj

Musten går ur en ibland...

När man har ett allvarligt sjukt barn tvingas man lära sig att kämpa med näbbar & klor...

Jag förstår numer föräldrar med många fler år erfarenhet än oss, att man inte kan ge förståelse till familjer med friska barn som bara klagar...
Jag sa till mej själv för många år sedan...att jag inte skulle bli sådan... MEN det Blir man...

Jag vet och förstår att Alla familjer har sina besvär & bekymmer... Det är inte dom jag syftar på...

Utan dom som har all stöttning fr far & morföräldrar med sina barn å ändå klagar...

Att få ha friska barn Är en Önskan för många...hur jobbiga, eller hur mycket vabbande det än blir...

Denna veckan har totalt brytit ner mej psykiskt...

Igår & idag har jag sökt både skolsköterskan & rektor..
Idag ringde rektorn tillbaka... Det är fortfarande 100 frågetecken om hösten... Saker som inte är lösta och saker som vi måste fixa...
Som förälder måste man tänka på ALLT!

Har man ett friskt barn. .jaaa.... Då är allt löst...bara så..

Orkar inte dra alla förklaringar...

Försvara, förklara.... Ska sluta med det...

Nåväl, efter att ha sovit hela fm, bakade jag Årets första rabarberpaj❤.

Rasmus kom till oss en stund❤.
Prinsen visade sitt hinder till Molly, som han gjort i träslöjden❤. Min duktiga Prins.

Sessans slem är inte så bra... Mycket inhalationsmedicin... Usch... Trodde det skulle lätta nu ....

En promenad i skogen med Molly❤

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar