fredag 2 september 2016

Fredag

En dag i stallet

En underbar stund i stallet på fm. En ljuvlig ridtur i skogen & mockning i hagarna. Njuter av stunden jag får med hästarna❤❤

Jag & Juvelen handlar lite till tacokvällen.
Vi köper lunch på Mc Donalds, Prinsen & Sessan får oxå❤.

Vilar.

Tvättar & hänger upp.

Regnar till och från...

Sessan börjar bli slemmig...

Jag är chauför åt Julia & Erik med familj. De ska till några vänner... På samma gata bor Kerstin, min gamla arbetskamrat. Jag passar på att hälsa på henne och hennes man när jag ändå är på samma gata❤. Härligt när besöket uppskattas❤Blir sittandes två timmar hos Kerstin❤

Hem & äta tacos & ha fredagsmys med familjen!! Ikväll lyxar vi även med min hemmagjorda Flädersaft❤mums, va gott!!!!!!

Överraskar änglarna med en kvällstur till Sött & Salt-godis!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar