onsdag 7 september 2016

Onsdag 7 september

En lugn dag

Min handläggare från försäkringskassan ringde.. Vi har kontakt emellanåt, så att hon vet hur jag mår & hur vår situation är...

Gick en långpromenad med Molly och Lale.

Köpte nya blommor till mina utekrukor. Det blev ljung & kål. Jättefint❤.

Hem & skurade golven på nedre planet.

Lite enkel lunch och vila.

Iväg på utvecklingssamtal med Sessan och hennes lärare! ❤
Även för Sessan går allt bra. Trots att hon har mycket frånvaro, hänger hon med i skolan. I svenska har hon redan klarat målen för 3:an.. Så nu får hon utmana sig mot årskurs 4:as mål❤Det känns otroligt skönt i mitt mamma hjärta❤.

Jag åkte & köpte glass till mina änglar idag❤.

En cykeltur med Molly.

En sväng till stallet och borstade och myste med Cantadou❤. Han har vilat idag.

Maken var på återvinningen och slängde skräp, skönt att bli av med lite...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar