onsdag 21 september 2016

Onsdag 21 september

Full rulle

Full rulle i vardagen!!

Sessans lärare ringde. Ett avstämningssamtal.

Tvättade.

Iväg & handlade på Willys!

Åkte till stallet, red ut i solen.

Körde mamma till vårdcentralen.

Tillbaka till stallet en kort sväng.

Hem & duscha. Gjorde mellis.

Tvättade.

Hämtade Juvelen❤.

Lämnade några presenter till Julia & Erik.❤.

Fixade kvällsmat.

Maken kom hem❤.

Jag & Sessan åkte till stallet.
Jag skrittade barbacka, å lyckades ändå trilla av, haha!!!
Lång historia kort... Sessan galopperade iväg med sin häst, jag skrittade. Vi var vid en hage med andra hästar. De kom då galopperande bakom oss, vid sidan... Då kom "tävlingshästen" fram. Han måste vara först❤. Jag stoppade...försökte
..men barbacka hade jag det svårt... Så jag flög av...å min häst sprang iväg & "vann"❤.
Sedan vände han om och kom tillbaka till mej❤å undrade hur det gått med mej(buffade på mej).

Inga arga miner.. Utan upp igen & skritta vidare.

Videosamtal med familjen som vi lärde känna i Grekland❤så härligt att se dom igen❤.

Maken var iväg och köpte en bil med Erik till Julia.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar